domingo, 3 de junio de 2007

6 Anys + 1 Setmana de PP

En fí, el resultat era d'esperar...
Em van convencer per a ser interventor del PSPV, i ha sigut una grata expericiencia.
Durant les 12h de campanya, vaig sentirme molt util per al poble (jo esque soc així de faba).
Un interventor del PSPV em va ajudar molt amb els meus dubtes en la meva funció d'interventor i vaig tindre bones conversacións amb una interventora i un apoderat del PP.
Encara que no tan bones amb una apoderada del PSD que no paraba de "xafardetxar" en tot arreu.

Els resultats van estar a favor del PP amb 11 edils, frent a 9 del PSPV i 1 de EU-Verds.
El Sr. Manuel Corredera, continuarà d'alcalde de la nostra localitat uns 4 anys més, encara que no se si estarà a Valencia durant eixos anys, segons he escoltat sols estarà uns 2 anys i després qui sap. (no se si la meva font serà fiable).

Jo continuaré amb la meva postural neutral per el moment.
Ha passat una setmana i encara no he vist algun canvi significatiu en el poble... ^^'

No hay comentarios: